A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне підприємство
Драбинівської сільської ради

Типовий договір з власником

ТИПОВИЙ ДОГОВІР
з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі)
про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

Драбинівська громада

Полтавський район,                                                                               ___ ________________ 20__ р.

Полтавська область.

 

Комунальне підприємство Драбинівської сільської ради, в особі директора Руденка Олександра Віталійовича, що діє на підставі статуту, затвердженого рішенням Х сесії VIII скликання Драбинівської Сільської ради, Полтавського району, Полтавської області від 19.11.2021р., (далі - виконавець), з однієї сторони, та

 ___________________________________________________________________________________111111111111111      (найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи)

(далі - споживач) в особі _____________________________________________________________,

                                                                                          (прізвище, ім’я, по батькові представника споживача)

що діє на підставі ___________________________________________________________________,

                                                                         (найменування, дата, номер документа)

з іншої сторони (далі - сторони), уклали цей договір про таке.

Предмет договору та перелік послуг

1. Виконавець зобов’язується надавати споживачу послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (далі - послуги) відповідної якості, а споживач зобов’язується своєчасно та в повному обсязі оплачувати надані послуги за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, в строки і на умовах, визначених цим договором.

До якості послуг встановлено такі вимоги:

  • склад і якість питної води повинні відповідати вимогам державних санітарних норм і правил на питну воду;
  • значення тиску питної води повинно відповідати параметрам, встановленим державними будівельними нормами і правилами та розміщуватися на: офіційному веб сайті КП Драбинівської сільської ради: https://drabynivka.kp.org.ua/.

Критерієм якості послуг з централізованого водовідведення є безперешкодне приймання стічних вод у мережі виконавця з мереж споживача за умови справності мереж споживача.

2. Інформація про споживача:

 1) адреса:

вулиця __________________________________________________________________,

номер будинку _________, номер приміщення  ___________________,

населений пункт __________________________________________________________,

район ____________________________, область  _______________________________,

індекс ___________;

   2) контактний номер телефону споживача _______________________;

   3) кількість осіб, які фактично користуються послугами ___________.

3. Будівля (приміщення у будівлі) обладнано вузлом (вузлами) комерційного обліку централізованого водопостачання:

Порядковий номер

Заводський номер, найменування
та умовне позначення
типу засобу вимірювальної техніки

Показання засобу вимірювальної техніки на дату укладення договору

Місце встановлення

Дата останньої періодичної повірки

Міжповірочний інтервал, років

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

4. Приміщення у будівлі обладнано вузлом (вузлами) розподільного обліку централізованого водопостачання:

Порядковий номер

Заводський номер, найменування
та умовне позначення
типу засобу вимірювальної техніки

Показання засобу вимірювальної техніки на дату укладення договору

Місце встановлення

Дата останньої періодичної повірки

Міжповірочний інтервал, років

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У разі внесення змін до характеристики вузлів обліку води такі зміни вважаються внесеними до договору шляхом належного оформлення акта взяття на абонентський облік.

Порядок надання та вимоги до якості послуг

5. Виконавець забезпечує постачання послуг безперервно з гарантованим рівнем безпеки та значенням тиску.

6. Послуги надаються споживачеві безперервно, крім перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги".

7. Послуга з централізованого водовідведення надається у мережі виконавця з мереж споживача за умови справності мереж споживача.

8. Виконавець забезпечує відповідність кількісних та якісних характеристик послуг вимогам пункту 1 цього договору на межі внутрішньо будинкових систем будівлі (інженерно-технічних систем приміщення споживача) та зовнішніх інженерних мереж постачання послуг.

9. Контроль кількісних та якісних характеристик послуг здійснюється за показаннями вузла (вузлів) комерційного обліку централізованого водопостачання.

10. У разі виникнення аварії на зовнішніх інженерних мережах постачання послуг виконавець проводить аварійно-відновні роботи у строк не більше семи діб з моменту виявлення ним факту аварії або повідомлення споживачем виконавцю про аварію.

Облік послуги

11. Обсяг спожитих у будівлі (приміщенні у будівлі) послуг визначається за показаннями засобів вимірювальної техніки вузла (вузлів) комерційного обліку.

Обсяг наданих споживачеві послуг з централізованого водовідведення визначається на рівні обсягів спожитих ним послуг з централізованого водопостачання.

Для споживача власника (користувача) будівлі, індивідуального (садибного) житлового будинку визначення додаткового обсягу стічних вод, що утворюються внаслідок випадання атмосферних опадів (дощу і танення снігу та льоду) і сніготанення та неорганізовано потрапляють до систем централізованого водовідведення виконавця, здійснюється відповідно до Порядку визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення, затвердженого наказом Мінрегіону від 1 грудня 2017 р. № 316.

Якщо будівлю (приміщення у будівлі) оснащено двома та більше вузлами комерційного обліку централізованого водопостачання відповідно до вимог Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання", обсяг спожитих послуг визначається як сума показань таких вузлів обліку.

12. Одиницею вимірювання обсягу спожитих споживачем послуг є - м3 (метр. куб.)

13. У разі коли будівля (приміщення у будівлі) не оснащена вузлом (вузлами) комерційного обліку послуг, до встановлення такого вузла (вузлів) договір не укладається.

14. У разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку послуги до відновлення його роботи або заміни комерційний облік спожитої послуги здійснюється розрахунково відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Мінрегіону від 22 листопада 2018 р. № 315 (далі - Методика розподілу).

15. Початок періоду виходу з ладу вузла комерційного обліку визначається:

- за даними електронного архіву в разі отримання з нього інформації щодо дати початку періоду виходу з ладу вузла комерційного обліку;

- з дати, наступної за днем останнього періодичного огляду вузла комерційного обліку або зняття його показань в інших випадках.

Кінцем періоду виходу з ладу вузла комерційного обліку є день прийняття на абонентський облік відремонтованого або заміненого вузла комерційного обліку.

16. Початок періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його втратою визначається з дня, наступного за днем останнього дистанційного отримання показань, або з дня, наступного за днем останнього зняття його показань (в інших випадках).

Кінцем періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його втратою є дата прийняття на абонентський облік вузла комерційного обліку, встановленого на заміну втраченого.

17. На час відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, повіркою засобу вимірювальної техніки, який є складовою частиною вузла обліку, комерційний облік ведеться розрахунково відповідно до Методики розподілу.

Початок періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, повіркою засобу вимірювальної техніки, який є складовою частиною вузла обліку, визначається з дати, наступної за днем розпломбування вузла комерційного обліку.

Кінцем періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, повіркою засобу вимірювальної техніки, який є складовою частиною вузла обліку, є день прийняття на абонентський облік.

18. Зняття показань засобів вимірювальної техніки вузла (вузлів) комерційного обліку виконавцем щомісяця ____ числа з ___ до ___ години в присутності споживача (його представника), крім випадків, коли зняття таких показань здійснюється виконавцем за допомогою систем дистанційного зняття показань або ________________________________.

                                  (зазначити інший спосіб)

У разі коли зняття показань вузла (вузлів) комерційного обліку послуг здійснюється виконавцем за допомогою систем дистанційного зняття показань, таке зняття може здійснюватися без присутності споживача (його представника).

У такому разі виконавець зобов’язаний забезпечити можливість самостійного (без додаткового звернення до виконавця в кожному окремому випадку) ознайомлення з показаннями вузла (вузлів) комерційного обліку споживачем шляхом опублікування на веб-сайті виконавця, зазначення в рахунках на оплату послуги та/або через електронну систему обліку розрахунків споживача.

19. У разі відсутності інформації про показання вузла (вузлів) комерційного обліку та/або недопущення споживачем виконавця до вузла (вузлів) комерційного обліку для зняття показань для визначення обсягу послуги, спожитої в будівлі, приймається середньодобове споживання послуг в будівлі протягом попередніх 12 місяців, а у разі відсутності такої інформації - за фактичний час споживання, але не менше 15 днів.

Після відновлення надання показань вузлів комерційного обліку виконавець зобов’язаний провести перерахунок із споживачем.

Перерахунок із споживачем проводиться у тому розрахунковому періоді, в якому отримано у встановленому порядку інформацію про невідповідність обсягу спожитих послуг, але не більше ніж за 12 розрахункових періодів.

20. Виконавець має право доступу до будівель, приміщень і споруд, у яких встановлено вузли комерційного обліку, для перевірки схоронності таких вузлів обліку, зняття показань засобів вимірювальної техніки, що є складовою вузла комерційного обліку, та періодичного огляду у порядку, визначеному статтею 29 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" і цим договором.

Власник (співвласники) будівлі або його (їх) представники мають право доступу до місць установлення вузлів комерційного обліку для проведення перевірки схоронності та зняття показань. Втручання в роботу вузла комерційного обліку заборонено.

Періодичний огляд вузла (вузлів) комерційного обліку здійснюється виконавцем під час зняття показань. У разі дистанційного зняття показань періодичний огляд проводиться виконавцем не рідше одного разу на рік.

Споживач повідомляє виконавцю про недоліки в роботі вузла комерційного обліку протягом п’яти робочих днів з дня виявлення засобами зв’язку, зазначеними в розділі "Реквізити і підписи сторін" цього договору.

У разі коли споживач є власником (користувачем) приміщення у будівлі, а виконавець здійснює обслуговування та заміну вузла (вузлів) комерційного обліку, зокрема його огляд, опломбування (роз пломбування), ремонт (у тому числі з демонтажем, транспортуванням і монтажем) та періодичну повірку засобу вимірювальної техніки, який є складовою частиною вузла комерційного обліку, таке обслуговування здійснюється за рахунок плати за абонентське обслуговування.

Заміна і обслуговування, зокрема огляд, опломбування (роз пломбування), ремонт (у тому числі з демонтажем, транспортуванням і монтажем) та періодична повірка вузла (вузлів) розподільного обліку, здійснюються за рахунок споживача.

Повірка засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла (вузлів) комерційного обліку, здійснюється за рахунок споживача відповідно до Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. № 474 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 55, ст. 1803).

Ціна та порядок оплати послуги, порядок та умови
внесення змін до договору

21. Споживач вносить однією сумою плату виконавцю за послуги, що розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення та обсягу спожитих послуг, визначеного відповідно до Правил надання послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2019 р. № 690 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 63, ст. 2194), - в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2022 р. № 85, та Методики розподілу.

У разі коли споживач є власником (користувачем) приміщення у будівлі, а розподіл спожитих послуг здійснюється виконавцем, такому споживачу нараховується плата за абонентське обслуговування в розмірі, визначеному виконавцем, але не вище граничного розміру, визначеного Кабінетом Міністрів України, інформація про яку розміщується на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або веб-сайті виконавця: https://drabynivka.kp.org.ua/.

22. Вартість послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення визначається за обсягом спожитих послуг та встановленими відповідно до законодавства тарифами.

Станом на дату укладення цього договору тариф на послугу з централізованого водопостачання становить ________ гривень за м3 , (метр. куб.)., тариф на послугу з централізованого водовідведення становить ________ гривень за м3 , (метр. куб.).

У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну цін/тарифів на послугу з централізованого водопостачання та/або на послугу з централізованого водовідведення виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення її у дію, повідомляє про це споживачу з посиланням на рішення відповідного органу.

У разі зміни зазначених тарифів протягом строку дії цього договору новий розмір тарифів застосовується з моменту його введення в дію без внесення сторонами додаткових змін до цього договору. Виконавець зобов’язаний забезпечити їх оприлюднення на офіційному веб-сайті КП Драбинівської сільської ради:  https://drabynivka.kp.org.ua/.

23. Розрахунковим періодом для оплати обсягу спожитих послуг є календарний місяць.

Зняття показань вузла (вузлів) комерційного обліку та розподільного обліку здійснюється щомісяця споживачем та надаються виконавцеві у строк до 25 числа поточного місяця шляхом надання довідки про кількість спожитих послуг та фото лічильника з показниками (крім випадків, коли зняття показань здійснюється виконавцем за допомогою систем дистанційного зняття показань).

Плата за абонентське обслуговування нараховується споживачу, який є власником (користувачем) приміщення у будівлі, щомісяця.

Інформація про розмір абонентської плати розміщена на офіційному сайті КП Драбинівської сільської ради:  https://drabynivka.kp.org.ua/. Абонентська плата застосовується з моменту її введення виконавцем.

Початок і закінчення розрахункового періоду для розрахунку розміру плати за абонентське обслуговування завжди збігаються з початком і закінченням календарного місяця відповідно.

24. Виконавець формує та надає споживачу рахунок на оплату спожитих послуг не пізніше ніж за десять днів до граничного строку внесення плати за спожиту послугу.

Рахунок надається на паперовому носії. На вимогу або за згодою споживача рахунок може надаватися в електронній формі, у тому числі за допомогою доступу до електронних систем обліку розрахунків споживачів.

У разі незгоди щодо кількості або вартості отриманих послуг споживач зобов’язаний у 5-ти денний термін з дня отримання акту наданих послуг (виконаних робіт) та рахунку, направити до виконавця уповноваженого представника з відповідними документами для врегулювання розрахунків. У випадку невиконання цієї умови акти наданих послуг (виконаних робіт) вважаються прийнятими а рахунки підлягають оплаті споживачем.

25. Споживач здійснює оплату за цим договором щомісяця не пізніше останнього числа місяця, що є розрахунковим періодом.

26. За бажанням споживача оплата послуг може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.

27. Під час здійснення оплати споживач зобов’язаний зазначити розрахунковий період, за який вона здійснюється, та призначення платежу (плата виконавцю, сплата пені, штрафів).

У разі коли споживачем не визначено розрахункового періоду або за зазначений споживачем період виникла переплата, виконавець має право зарахувати такий платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості споживача за минулі розрахункові періоди або в рахунок майбутніх платежів споживача починаючи з найближчих періодів від дати здійснення платежу.

28. Плата за послугу не нараховується за час перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги".

Права і обов’язки сторін

29. Споживач має право:

- одержувати своєчасно та належної якості послуги згідно із законодавством та умовами договору;

- без додаткової оплати одержувати від виконавця інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, порядок оплати, норми споживання та порядок надання послуг, а також про їх споживчі властивості;

- на відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг та незаконного проникнення в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна);

- на усунення протягом строку, встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні послуг;

- на зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за послуги у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості;

- отримувати від виконавця штраф у розмірі, визначеному договором, за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт;

-  на перевірку кількості та якості послуг у встановленому законодавством порядку;

- складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання послуг, зміною їх споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт;

-  без додаткової оплати отримувати інформацію про проведені виконавцем нарахування (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від споживача платежі;

- розірвання договору про надання послуг за умови попередження про це виконавця не менш як за два місяці до дати розірвання договору та допуску виконавця для здійснення технічного припинення надання послуг;

- отримувати без додаткової оплати від виконавця детального розрахунку обсягу спожитих послуг між споживачами (для власників (користувачів) приміщення у будівлі);

-  звертатися до суду в разі порушення виконавцем умов договору.

 

30. Споживач зобов’язаний:

- раціонально використовувати питну воду, не допускати її витоку із мереж будівлі (приміщення у будівлі), індивідуального (садибного) житлового будинку;

- утримувати в належному технічному і санітарному стані водопровідні мережі та обладнання;

- допускати у будівлю (приміщення у будівлі) виконавців комунальних послуг або їх представників у порядку, визначеному законом і договорами про надання відповідних житлово-комунальних послуг, для ліквідації аварій, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань засобів вимірювальної техніки;

- своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

-  забезпечувати цілісність обладнання вузлів обліку послуги та не втручатися в їх роботу;

- оплачувати надані послуги за цінами/тарифами, встановленими відповідно до законодавства, а також вносити плату за абонентське обслуговування у строки, встановлені цим договором;

- у разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги сплачувати пеню в розмірах, установлених законом або договором;

- інформувати протягом місяця виконавця про зміну власника будівлі споживача у разі відчуження будівлі шляхом надання виконавцю витягу або інформації з Реєстру речових прав на нерухоме майно;

- надавати виконавцеві показання вузлів обліку холодної води в порядку та строки, визначені договором;

-  дотримуватися правил безпеки, зокрема пожежної, та санітарних норм.

31. Виконавець має право:

- вимагати від споживача дотримання правил експлуатації житлових та нежитлових приміщень у будинку, санітарно-гігієнічних правил і правил пожежної безпеки, вимог нормативно-правових актів у сфері комунальних послуг;

-  вимагати від споживача проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості таких робіт;

- доступу до будівлі (приміщення у будівлі), індивідуального (садибного) житлового будинку для ліквідації аварій, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань вузлів обліку в порядку, визначеному законом та умовами договору;

-  обмежити (припинити) надання послуг у разі їх не оплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, що встановлені законом та договором, крім випадків, коли якість та/або кількість таких послуг не відповідає умовам договору;

-  звертатися до суду в разі порушення споживачем умов договору;

- отримувати інформацію від споживача про зміну власника будівлі (приміщення у будівлі), індивідуального (садибного) житлового будинку у випадках та порядку, передбачених договором;

- утворювати системи управління якістю та проводити їх сертифікацію відповідно до національних або міжнародних стандартів акредитованими органами із сертифікації.

32. Виконавець зобов’язаний:

-  надавати споживачу послуги з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення відповідно до умов договору;

-  вживати заходів до забезпечення питною водою у разі порушення функціонування систем централізованого водопостачання та водовідведення (аварійні ситуації);

- вирішувати питання, пов’язані з порушенням функціонування систем централізованого водопостачання та водовідведення (аварійні ситуації), відповідно до плану оперативних дій із забезпечення споживачів питною водою у відповідному населеному пункті (районі);

- відшкодовувати збитки, завдані споживачу внаслідок порушення вимог законодавства у сфері питної води, питного водопостачання та централізованого водовідведення, що сталося з його вини; 

- забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуг згідно із законодавством та умовами договору, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;

- без додаткової оплати надавати споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, порядок надання послуг, їх споживчі властивості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством;

-  розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором;

- вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг, що сталися з вини виконавця або на об’єктах, що забезпечують надання послуг та перебувають у його власності (користуванні), у строк, встановлений договором, але не більше семи діб;

- виплачувати споживачу штраф за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновних робіт на об’єктах, що забезпечують надання послуг та перебувають у його власності (користуванні), у розмірі, визначеному договором;

- своєчасно реагувати на виклики споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживача у зв’язку з порушенням порядку надання послуг;

- своєчасно та за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуг, що виникли з його вини;

- інформувати споживачів про намір зміни цін/тарифів на послуги відповідно до законодавства;

- відшкодовувати збитки, завдані майну, шкоду, заподіяну життю або здоров’ю споживача внаслідок неналежного надання або ненадання послуги та незаконного проникнення в належну йому будівлю (приміщення у будівлі);

- контролювати дотримання установлених міжповірочних інтервалів для засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузлів комерційного обліку;

- прибути на виклик споживача для перевірки якості надання послуги у строк не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання відповідного повідомлення споживача;

- самостійно протягом місяця, що настає за розрахунковим періодом, здійснювати перерахунок вартості послуг за весь період їх ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості відповідно до порядку, визначеного Кабінетом Міністрів України, а також сплачувати споживачеві неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка середньодобової вартості споживання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуг), за кожен день ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості (за виключенням нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого відбувалися ліквідація або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача).

Відповідальність сторін за порушення умов договору

33. Сторони несуть відповідальність за невиконання умов цього договору відповідно до цього договору або закону.

34. У разі несвоєчасного здійснення платежів споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі ________ гривень, але не більше 0,01 відсотка суми боргу за кожний день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу.

Для споживача, що є власником індивідуального (садибного) житлового будинку, пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.

35. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості виконавець зобов’язаний самостійно протягом місяця, що настає за розрахунковим періодом, здійснити перерахунок вартості послуг за весь період їх ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості відповідно до порядку, визначеного Кабінетом Міністрів України, а також сплатити споживачу неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка вартості середньодобового споживання послуги, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуги, але не менше 15 днів), за кожен день ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості (крім нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого відбувалися ліквідація або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача).

36. Виконавець має право обмежити (припинити) надання послуг споживачу в разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті послуги протягом 30 днів з дня отримання споживачем попередження від виконавця.

Попередження надсилається споживачу рекомендованим листом (з повідомленням про вручення) та за допомогою електронних систем розрахунків споживача (за наявності) або повідомленням особисто Споживача (співвласника) шляхом вручення попередження, засобами електронного та/або телефонного зв’язку за контактами, наданими Споживачем, та шляхом повідомлення споживачеві через його особистий кабінет. Також може зазначатися в рахунку на оплату послуг.

37. Обмеження (припинення) надання послуги здійснюється виконавцем відповідно до частини четвертої статті 26 Закону України "Про житлово-комунальні послуги".

38. Постачання послуг у разі їх обмеження (припинення) відновлюється в повному обсязі протягом наступного дня з дати повного погашення заборгованості за фактично спожиті послуги чи з дати укладення угоди про реструктуризацію такої заборгованості.

Витрати виконавця, пов’язані з відновленням надання послуг споживачу, підлягають відшкодуванню за рахунок споживача відповідно до кошторису витрат на відновлення надання послуг, складеного виконавцем.

39. Виконавець не несе відповідальності за ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або невідповідної якості, якщо доведе, що в точці обліку послуг їх якість відповідала вимогам, установленим цим договором, та актам законодавства.

Виконавець не несе відповідальності за ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або невідповідної якості під час перерв, передбачених частиною першою статті 16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги".

Особливі умови

40. До споживачів, які використовують питну воду для виробництва продукції, для виробничих потреб та скидають до систем централізованого водовідведення стічні води технологічного походження, застосовуються норми, встановлені Законом України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення", Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затвердженими наказом Мінжитлокомунгоспу від 27 червня 2008 р. № 190, Правилами приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення, що затверджені наказом Мінрегіону від 1 грудня 2017 р. № 316, та місцевими правилами приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення населеного пункту. 

41. Споживачі, на яких поширюється дія Закону України "Про публічні закупівлі", укладають цей договір з особливостями, передбаченими Бюджетним кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють сферу державних закупівель, та визначаються сторонами відповідно до додатка до цього договору, який є невід’ємною частиною цього договору.

Для споживачів, визначених у пунктах 38 та 39, дію цього договору може бути продовжено на строк та на умовах, що передбачені нормами законодавства.

Строк дії договору, порядок і умови внесення до нього змін,
 продовження строку його дії та розірвання

42. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє протягом одного року з дати набрання чинності.

43. Якщо за один місяць до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від договору, цей договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.

44. Припинення цього договору не звільняє сторони від обов’язку виконання зобов’язань, які на дату такого припинення залишилися невиконаними, зокрема здійснення перерахунку плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, здійснення остаточних нарахувань плати за послуги та остаточних розрахунків.

45. У разі зміни даних, зазначених у розділі "Реквізити і підписи сторін" цього договору, сторона письмово повідомляє про це іншій стороні у семиденний строк з дати настання змін.

Прикінцеві положення

46. Цей договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.

47. Якщо цим договором, законодавством або письмовою домовленістю сторін не передбачено інше, повідомлення, передбачені цим договором, сторони надсилають одна одній засобами зв’язку, зазначеними в розділі "Реквізити і підписи сторін" цього договору

 

Реквізити і підписи сторін

                                 Виконавець

                                    Споживач

КП   Драбинівської сільської ради

 

Юридична адреса: 39351, вул. Братів Кибкало, 31

с. Драбинівка, Полтавський район,

Полтавська область

Код ЄДРПОУ 34171186

Витяг з реєстру платника ПДВ №1416214500003

Інд. под. номер 341711816215

р/рUA343808050000000026002113249

в АТ « Райффайзен Банк »

МФО 380805

Поштова адреса: 39351, вул. Братів Кибкало, 31

с. Драбинівка,  Полтавський  район,

Полтавська область

Веб-сайт  https://drabynivka.kp.org.ua/

 

 

___________________________________

 (Найменування, Прізвище  Ім’я по Батькові)

___________________________________

Код за ЄДРПОУ ____________________

Юридична адреса:_____________________________

___________________________________

Фактична адреса:

___________________________________

___________________________________

Р/р UA ____________________________                  Банк: ______________________________,

ІПН _____________, № свід. __________

тел. _______________________________

адреса електронної пошти: __________

Офіційний веб сайт: _________________

________________________ Руденко О.В.

 

__________               _________________                          

(Підпис)                      ( Ім’я Прізвище)

 

___________________________________________________________________________________

 

Додаток
до типового договору з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

Уточнення істотних умов закупівлі

1. Цей додаток є невід’ємною частиною до договору №_____________ від _____________ (далі - договір) та регулює істотні умови між виконавцем та споживачами з урахуванням вимог Закону України "Про публічні закупівлі".

2. Для проведення закупівлі послуг з централізованого водопостачання відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" до початку закупівлі та перед укладенням договору споживач погоджує у виконавця істотні умови закупівлі (предмет, обсяги послуг, строки надання таких послуг, орієнтовну (очікувану) вартість ціни договору), які вважаються погодженими після підписання сторонами відповідного протоколу переговорів.

3. За договором виконавець зобов’язується своєчасно надавати споживачеві послуги з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення (згідно з Національним класифікатором України - Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015) (далі - послуги), лот № ____________ (зазначається у разі, коли закупівля здійснюється за лотами) згідно з умовами цього договору, а споживач зобов’язується оплачувати надані послуги за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у порядку, строки та на умовах, передбачених договором.

4. Місце розташування (адреси) об’єктів надання послуг зазначається в інформаційному листі споживача та характеристиці вузлів обліку води.

5. Строк надання послуг за договором становить: до
“____” ________________ 202___ року, за умови своєчасної оплати фактично спожитих послуг. Виконавець має право обмежувати (припиняти) надання послуг у разі їх несплати або сплати не в повному обсязі. Обмеження (припинення) надання послуг з централізованого водопостачання не звільняє споживача від обов’язку із сплати коштів у повному обсязі за фактично отримані послуги.

6. Типи джерел фінансування _________________________________________________
                                             (державний бюджет; міський бюджет; районний бюджет; власний бюджет, (кошти від господарської діяльності підприємства); бюджет цільових фондів (що не входять до складу державного або місцевого бюджетів) тощо)

7. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону та визначені у пункті 20 договору.

Орієнтовна (очікувана) вартість послуг закупівлі з урахуванням орієнтовного обсягу послуг становить _______________ грн. ______ коп. з урахуванням податку на додану вартість (________________________________________________________ грн. _______ коп.).

                                                                      (словами)

У разі коли споживач є власником (користувачем) приміщення у будівлі, а розподіл спожитих послуг здійснюється виконавцем, до орієнтовної (очікуваної) вартості послуг закупівлі додається ціна та розмір плати за абонентське обслуговування.

Орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водопостачання складається з вартості послуг у розмірі _____________ грн. ________ коп. з урахуванням податку на додану вартість (________________________________________________________ грн. _______ коп.),     1111111111111111111111111111111111111111111(словами)

Розміру плати за абонентське обслуговування за період надання послуг* ________ грн. ____ коп. з урахуванням податку на додану (_________________________________________________________________ грн. _______ коп.);

                                                                                                             (словами)

Усього орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водопостачання становить ____________ грн. _______ коп. з урахуванням податку на додану вартість (________________________________________________________ грн. _______ коп.);

                                                                        (словами)

Орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водовідведення складається з вартості послуг у розмірі _______ грн. ____ коп. з урахуванням податку на додану вартість (__________________________________________________________________ грн. _______ коп.);

                                                                          (словами)

Розміру плати за абонентське обслуговування за період надання послуг* _______ грн. ____ коп.  з урахуванням податку на додану вартість (__________________________________________________________________ грн. _______ коп.);

                                                                           (словами)

Вартості послуг стічних вод, що потрапляють у систему централізованого водовідведення (виконавця) у період дощів та сніготанення через люки каналізаційних колодязів та приймачі дощової каналізації з території замовника (споживача), у розмірі _____________ грн. ______ коп. з урахуванням податку на додану вартість (________________________________________________________ грн. _______ коп.).

                                                                      (словами)

Усього орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водовідведення становить _________________ грн. _______ коп. з урахуванням податку на додану вартість (________________________________________________________ грн. _______ коп.).

                                                                (словами)

         8. На вимогу споживача орієнтовна (очікувана) вартість ціни за договором може бути розподілена помісячно та за узгодженням оформлена у формі документа, погодженою з виконавцем (помісячне узгодження договірної ціни).

9. Орієнтована (очікувана) ціна за договором може бути змінена (зменшена) за взаємною згодою сторін шляхом підписання додаткової угоди, якщо наприкінці встановленого у договорі строку надання послуг по факту споживання (з урахуванням показань засобів обліку) споживачем було спожито послуги в обсязі, що менший, ніж передбачено за договором. У такому випадку зменшення орієнтованої (очікуваної) ціни за договором здійснюється на різницю між ціною, що була зазначена у договорі, та ціною за фактично спожиті послуги (за показаннями засобів обліку) з урахуванням діючого тарифу на час зменшення.

10. Якщо зміна (збільшення) тарифів, розміру плати за абонентське обслуговування* призведуть до перевищення орієнтовної (очікуваної) ціни за договором, споживач за погодженням з виконавцем зобов’язаний внести зміни до договору згідно з пунктом 7 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині зміни вартості ціни за договором без зміни обсягу та якості послуг. У будь-якому випадку виконавець має право здійснювати нарахування за послуги на підставі діючих тарифів, які були змінені (збільшені) протягом строку дії договору, а споживач зобов’язаний у повному обсязі розраховуватися за фактично спожитий обсяг послуг з урахуванням діючих тарифів або припинити споживати послуги.

11. У випадку, якщо за встановлений строк надання послуг споживачем фактично було спожито обсяг послуг, що перевищує обсяг послуг за договором, споживач зобов’язаний внести відповідні зміни до договору згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" або провести нову процедуру закупівлі та укласти новий договір. У будь-якому випадку споживач зобов’язаний сплатити кошти у повному обсязі за фактично отримані послуги.

12. У разі зміни істотних умов договору сторони оформляють додаткову угоду та за необхідності новий протокол узгодження договірної ціни.

13. Споживачі, які є розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів, здійснюють попередню оплату послуг відповідно до вимог Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (Офіційний вісник України, 2020 р., № 2, ст. 64) в разі закупівлі:

- послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців;

- послуг за капітальними видатками та державними контрактами (договорами); періодичних видань - на строк не більше 12 місяців;

- послуг, що закуповуються за зовнішньоекономічними контрактами (договорами), укладеними на виконання міжнародних зобов’язань; послуг, що закуповуються для забезпечення національної безпеки та оборони держави; послуг, що закуповуються для забезпечення участі України у міжнародних, національних та всесвітніх виставкових заходах, - на строк не більше 24 місяців.

14. Розмір та строк попередньої оплати в межах строків, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати послуг, що згідно з договором передбачається надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва.

Істотні умови договору на 20___ рік  узгоджено:

Реквізити і підписи сторін

 

                                 Виконавець

                                    Споживач

КП   Драбинівської сільської ради

 

Юридична адреса: 39351, вул. Братів Кибкало, 31

с. Драбинівка, Полтавський район,

Полтавська область

Код ЄДРПОУ 34171186

Витяг з реєстру платника ПДВ №1416214500003

Інд. под. номер 341711816215

р/рUA343808050000000026002113249

в АТ « Райффайзен Банк »

МФО 380805

Поштова адреса: 39351, вул. Братів Кибкало, 31

с. Драбинівка,  Полтавський  район,

Полтавська область

Веб-сайт  https://drabynivka.kp.org.ua/

 

 

___________________________________

 (Найменування, Прізвище  Ім’я по Батькові)

___________________________________

Код за ЄДРПОУ ____________________

Юридична адреса:_____________________________

___________________________________

Фактична адреса:

___________________________________

___________________________________

Р/р UA ____________________________              Банк: ______________________________,

ІПН _____________, № свід. __________

тел. _______________________________

адреса електронної пошти: ___________

Офіційний веб сайт: _________________

________________________ Руденко О.В.

 

__________               _________________                          

(Підпис)                      ( Ім’я Прізвище)

 
 
   
   
   

 

_________

* Застосовується у разі, коли споживач є власником (користувачем) приміщення у будівлі, а розподіл спожитих послуг здійснюється виконавцем.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи задоволені Ви якістю питної води в нашій громаді?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень